maandag 20 december 2010

kerstbakken

Ten huize familie Vlieghe bakken we graag. Vroeger deed ik graag ingewikkeld, sinds de komst van de kindjes hou ik het liever simpel. Leuk als het snel gaat, nog leuker als de zoontjes ook even kunnen meehelpen. Daarom bak ik enkel nog uit dergelijke boekjes (ja, ook als ze wel op school zitten):
toch als het eenvoudig blijft daarom:
en deze poezenbroodjes uit het boekje zijn heerlijk, mmm...

Bakken doe ik vaak 'op de tast', soms komt er helemaal geen weegschaal aan te pas. Dus uitgekiende receptjes zal je hier niet terugvinden.
De kerstboom is een hot item in blogland, ook hier even een glimp van onze boom omdat het mooi aansluit bij voorgaande. Kerstversiering gebakken door Otto-jan, drie jaar en reeds zelfstandig kerstdecorateur! De foto's van de volledige boom hou ik voor mezelf, omdat die foto's op niets trekken maar ook een beetje omdat de boom niet helemaal perfect is aangezien mijn zoontjes hem zelf versierd hebben... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten